De enige pluspunt was dat de collega's in het team behulpzaam zijn en jou wel graag dingen willen leren. In tegenstelling tot de bedrijfsbegeleider en diens manager die alleen naar haar mening luisterde.
Cons
Dit is de meest slechtste ervaring die je maar kan hebben. Je krijgt geen enkele begeleiding, waarbij verwacht wordt dat je het allemaal in één keer weet of goed doet. Tevens sprake van discriminatie door degene die je manager moet voorstellen...