Pros
- De attractie park vibe is wel leuk
- Je kan/moet veel uren werken op een dag, dus opzich wel chill als je snel veel uren wilt maken
Cons
- Loon is laag
- Je moet 8 uur op een dag bij 1 attractie staan, dat is psychologische marteling
- Ouders accepteren nooit dat hun kind te klein is voor een attractie
- Supervisors waren een tikkeltje irritant <3
- Je staat meestal in je eentje bij een attractie, waardoor je je snel geisoleerd voelt ofzo. Niet echt een gezellige baan.