Pros
Lijnen zijn kort.
Deuren staan letterlijk open, iedereen (ook management) is aanspreekbaar. Desondanks is het GEEN chaos met de deuren open, integendeel. Er wordt professioneel en geconcentreerd gewerkt. Met fijne momenten in de kantine, darten/tafeltennis of tafelvoetbal. Maar als je daar niet aan mee wilt doen is dat óók oké!
Iedereen is van nature zeer vriendelijk.
Je kan echt jezelf zijn. Je carrièrepad is bespreekbaar vanaf dag 1, waarbij de Ackadamy een belangrijke en fijne rol speelt. Het heft ligt echter in eigen handen, waarbij je een realistisch beeld en concreet plan moet hebben over wat je met je carrière zou willen.
Omdat het bedrijf een gezonde groei meemaakt zou je de organisatie dynamisch kunnen noemen. Maar niet zo dynamisch als een start up o.i.d.
Hierin liggen dus ook kansen bij het vormgeven van je carrière.
Zelf ben ik intern doorgestroomd naar de B.I. afdeling waar het erg prettig werken is.
Cons
Ik ervaar eigenlijk geen minpunten!
Wat anderen als minpunten zouden kunnen zien is doordat het bedrijf groet, de processen of werkwijzen aan verandering onderhevig kunnen zijn. Daar moet je dan wel mee om kunnen gaan.
Kortom echt top!