Graag deel ik mijn positieve ervaring met de sollicitatieprocedure bij Hogeschool Leiden. Het hele proces verliep duidelijk en gestructureerd, wat zorgde voor een prettig en overzichtelijk verloop. Tijdens het gesprek werd er op een vriendelijke en open manier gecommuniceerd, waardoor ik me op mijn gemak voelde. De gesprekspartners toonden oprechte interesse in mijn achtergrond en motivatie, en stelden vragen die aansloten bij mijn persoonlijke ambities. Dit persoonlijke contact gaf me het gevoel dat er echt naar mij als persoon werd gekeken, en niet enkel naar mijn cv. Kortom, een zeer fijne en professionele ervaring!